GIATA z dumą ogłasza strategiczne partnerstwo z RateHawk. Narzędzie rezerwacyjne RateHawk dla profesjonalistów z branży turystycznej zapewnia informacje o ponad 2,6 mln hoteli. To partnerstwo znacznie zwiększy dokładność rozwiązania GIATA do mapowania danych hotelowych – MultiCodes.
GIATA MultiCodes – rozwiązanie szczycące się największą na świecie bazą danych hoteli, rozwiązuje problem niespójności danych w branży turystycznej poprzez zapewnienie ujednoliconego kodu dla każdego obiektu hotelowego. RateHawk będzie rekomendować GIATA jako preferowanego dostawcę usług mapowania i służyć jako podstawowy dostawca danych hotelowych dla GIATA MultiCodes, zapewniając płynną integrację między platformami i zwiększając wiarygodność danych dla biur podróży, touroperatorów i platform rezerwacji online.
Cieszymy się, że możemy współpracować z RateHawk, liderem w dziedzinie rezerwacji i podróży To partnerstwo pozwoli nam zwiększyć dokładność i głębię naszego rozwiązania do mapowania MultiCodes, zapewniając naszym klientom najwyższy poziom precyzji danych
― zapewnia Rainer Schäfer, wiceprezes ds. sprzedaży w GIATA.
Christopher Jallah, szef dystrybucji API w RateHawk, komentuje:
W RateHawk staramy się zapewniać naszym partnerom najlepsze wrażenia konsumenckie. Jako wieloletni dostawca GIATA doceniamy zaangażowanie firmy w tworzenie treści hotelowych i wysokie standardy w zakresie wydajnych rozwiązań mapowania. Pogłębienie naszej współpracy poprawi jakość naszych treści i uprości nasze interakcje z partnerami API
Strategiczne partnerstwo ma przynieść znaczące korzyści obu firmom, a także całej branży turystycznej. Dzięki połączeniu doświadczenia GIATA w mapowaniu danych z obszerną bazą danych hoteli RateHawk współpraca ta zaowocuje bardziej precyzyjnymi danymi hotelowymi, zmniejszając liczbę błędów rezerwacji i zwiększając satysfakcję klientów obu firm. Biura podróży, organizatorzy wycieczek i platformy rezerwacji online doświadczą płynnej integracji i zwiększonej wiarygodności danych.
GIATA została założona w 1996 roku i jest specjalizującą się w turystyce firmą technologiczną z siedzibą w Berlinie. Cyfrowe produkty firmy koncentrujące się na treściach, których nie można zarezerwować, są skierowane do 20 000 klientów i partnerów w 74 krajach, w tym hoteli, sieci hotelowych, internetowych biur podróży, touroperatorów, biur podróży i globalnych systemów dystrybucji.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Emerging Travel Group