EXIM tours kontynuuje rozwój w obszarze marketingu i rozpoczyna współpracę z nowymi partnerami: domem mediowym dentsu X (dentsu Polska) oraz agencją kreatywną Must Be Loud. Agencja dentsu X zajmie się planowaniem i zakupem mediów w kanałach komunikacji online i offline.
Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku
– mówi Prezes Zarządu EXIM tours Polska, Marcin Małysz.
W sierpniu EXIM tours pogłębi wiedzę o rynku i klientach. Potwierdzi insighty konsumenckie w badaniach jakościowych i ilościowych. Wnioski posłużą do przygotowania strategii marketingowej, mediowej oraz platformy komunikacji. Wszystko dla redefinicji marki i budowy efektywnej komunikacji wspierającej wizerunek i sprzedaż Touroperatora. Na jesień zaplanowana jest kampania EXIM tours w nowej odsłonie.
Nasi partnerzy mają bogate doświadczenie. Wiem, że współpraca pozwoli nam osiągnąć nową jakość komunikacji i pokaże, że lubimy się z innowacyjnymi rozwiązaniami
– mówi Marcin Tobiasz, Marketing Manager EXIM tours.
EXIM tours jest piątym największym organizatorem wyjazdów w Polsce. Co roku z usług biura korzysta ponad 200 000 osób. Posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych na rynku. Marka w tym roku obchodzi 30-lecie działalności. Od 2012 roku jest częścią Der Touristik Group, jednej z najnowocześniejszych firm turystycznych w Europie. Grupa jest obecna w 16 krajach.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: EXIM tours