• Tak do zorganizowania jesiennego city breaka z eSky.pl zachęcają postacie znane z kultowych filmów czy show-biznesu, które są uwielbiane przez wiele pokoleń Polaków. W spotach do najnowszej kampanii promującej krótkie zagraniczne wyjazdy polska platforma podróży nie pokazuje jednak twarzy, lecz pozwala odbiorcom ujrzeć ich w roli lektorów. Wśród nich są m.in. Cezary Pazura, Pascal Brodnicki, a także gwiazdy programów telewizyjnych oraz twórcy bajek, których charakterystycznych głosów po prostu nie da się nie rozpoznać.

— mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky.

Jesienna kampania „City break to MY” skupi się na promocji oferty pakietów dynamicznych, które łączą lot i hotel w jednej rezerwacji. Wszystkie są pogrupowane w kategorie tematyczne takie jak Zwiedzanie, W męskim stylu, Smakowanie, Błogie lenistwo na plaży, a także Rodzinne i bajkowe podróże oraz Natura.

— wyjaśnia Katarzyna Hauton, Group Brand Manager w eSky.pl.

Współpraca ze słynnymi osobistościami w roli lektorów to centralny punkt kampanii na polskim rynku. Kampania prowadzona będzie w digitalowych kanałach takich jak YouTube, platformy VOD, media społecznościowe, banery w Google Display Network, a także w offline’ie z użyciem wielkoformatowych siatek w Warszawie i Katowicach, jak i billboardów w okolicach wybranych polskich lotnisk.

Pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów City Break firma poprowadzi też w innych krajach, w tym w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.

Pomysł kreatywny na kampanię opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją PRO LOKO. Zakup mediów realizowany jest in-house przez eSky ze wsparciem domu mediowego Starcom.

— zaznacza Inga Wawrzyniak-Gacek.

Pakiety dynamiczne to również najszybciej rozwijający się produkt w portfolio Grupy eSky: w 1. połowie br. sprzedaż oferty lot plus hotel objętej Turystycznym Funduszem Gwarancyjnym oraz gwarancją najniższej ceny wzrosła o 126 proc. względem porównywalnego okresu w roku 2023.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: eSky