Sieć niskobudżetowych hosteli a&o z siedzibą w Berlinie uruchomiła Klub a&o. Za roczną opłatę w wysokości 30 euro jego członkowie mogą korzystać ze zniżek i specjalnych usług.


Członkami klubu mogą być wyłącznie indywidualni podróżni. Uzyskują oni dostęp do swojego osobistego profilu za pomocą loginu gościa. Przygotowywane jest także logowanie za pomocą aplikacji. Planowane są również inne usługi dodatkowe.

– “Mamy wielu stałych gości – chcemy nagradzać ich lojalność w Klubie a&o i oczywiście przekonywać nowych gości, aby do nas przyjeżdżali”

– wyjaśnia Phillip Winter, dyrektor marketingu a&o hostels.

Główne korzyści wynikające z członkostwa w Klubie:

  • 5% zniżki na każdą rezerwacji
  • Późne wymeldowanie (w zależności od dostępności)
  • Wcześniejsze zakwaterowanie (w zależności od dostępności)
  • Śniadanie w obniżonej cenie
  • Możliwość wcześniejszej rezerwacji specjalnych terminów i ofert

Więcej informacji również pod adresem: www.aohostels.com/pl/club/

Sieć a&o posiada 40 hosteli w dziewięciu krajach. Najwięcej, bo aż 24 w Niemczech,  co czyni z niej wiodącą markę hostelową w Europie. Od 2020 roku, po otwarciu hostelu w Warszawie jest także obecna na rynku polskim. Sieć w pandemicznym 2021 roku zanotowała sprzedaż na poziomie ok. 70 milionów euro. Rok wcześniej były to 64 miliony euro, a w 2019 roku ponad 165 milionów. Od 2017 r. właścicielem a&o jest amerykański inwestor TPG Real Estate.

Źródło: Emilia Kubik, zorientowani.pl