Marka Asteria zyskała ogromną popularność, ale po zmianie właściciela i przejściu procesu restrukturyzacji zniknęła z rynku. Teraz wraca na mapę turystyczną jako część strategii rozwoju ATG Hotels. Oprócz marki Asteria, rozwijane są też Selectum Hotels, które oferują luksusowe i rodzinne koncepty, oraz The Norm Hotels, znane z nowoczesnego designu i wyrafinowanej atmosfery.

Podczas wieczoru w klubie Moxo, Anex Tour Poland zaprezentował wyniki za 2024 rok oraz ogłosił ambitne plany na nadchodzący sezon zimowy.
Wiceprezes Anex Tour Poland Dominika Jurkowska podziękowała wszystkim za miniony rok, w którym firma obsłużyła ponad 400 tysięcy klientów, czyli o 61 procent więcej niż rok wcześniej. Jurkowska mówiła także o Wietnamie – nowości wprowadzonej w sezonie 2024/2025.

– powiedziała.

Zostały też zaprezentowane nowe kierunki na zimę 2025/2026 Anex Tour – między innymi Tajlandia, Sri Lanka, Malediwy i Kuba. Dodatkowo firma chce rozwijać dynamiczne pakietowanie i wyjazdy z dojazdem własnym. Touroperator zapowiedział także otwarcie kolejnych punktów sprzedaży, co ma przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności marki, łatwiejszego dostępu do oferty biura dla coraz szerszej grupy klientów.

Po części oficjalnej odbyła się gorąca impreza, na której rozrywkę gościom zapewniali tancerze, szczudlarze, pokazy akrobatów, a także występy zespołów Terytoria i Gruba Ferajna.


Anex Tour Poland działa na międzynarodowym rynku turystycznym od ponad 29 lat i obecny jest w 39 krajach. Touroperator w swojej ofercie posiada popularne kierunki wśród turystów na czele z Turcją, Egiptem, Bułgarią, Tunezją, czy Grecją. Specjalizuje się również w destynacjach egzotycznych takich jak m.in. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Wietnam czy Dominikana. Oprócz tego Anex Tour lata partnerską linią lotniczą Mavi Gök Airlines oraz Skyline Express.

Źródło i zdjęcie: Anex Tour Poland