Przyjęta strategia HR jest kluczowym dokumentem, w którym została opisana rola HR, zgodność jej działań z misją i wizją Grupy PHH, zaakcentowane główne założenia oraz jasno wyznaczone i określone w czasie cele działań HR, a także  wskaźniki oceny ich realizacji. Strategia ta ma na celu pomaganie zarządowi i pracownikom efektywniej współpracować oraz osiągać cele firmy. Wśród nich najważniejsze są m. in. wzmocnienie identyfikacji pracowników z firmą poprzez budowanie silnej i przyjaznej marki pracodawcy, aktywne uczestnictwo w programie Ambasador, kształtowanie unikatowej kultury organizacyjnej, doskonalenie procesów selekcji i rekrutacji, retencja talentów i ciągły rozwój personelu. Realizacja tych celów będzie weryfikowana poprzez wskaźniki ich wykonania.

– podkreśla Danuta Kisielewska, dyrektor personalny w Polskim Holdingu Hotelowym.

Opracowana strategia HR w Grupie PHH będzie pomocna w efektywnym i innowacyjnym zarządzaniu potencjałem ludzkim w organizacji i w branży hotelarskiej, w rozwijaniu kompetencji pracowników, zarządzaniu talentami i budowaniu silnej kultury organizacyjnej, w dostosowywaniu się całej organizacji do zmian w otoczeniu biznesowym, co z kolei może mieć pozytywny wpływ na osiąganie celów biznesowych i utrzymanie przewagi konkurencyjnej.

Polski Holding Hotelowy jako pierwsza polska firma hotelarska, otrzymał nagrodę w międzynarodowym konkursie Employer Brand Management Awards 2023 (EBMA). Ponadto, PHH jako pierwsza spośród firm z branży turystyczno-hotelarskiej otrzymała nagrodę dla marki pracodawcy – statuetkę i certyfikat Friendly Workplace 2023 od redakcji MarkaPracodawcy.pl.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: Polski Holding Hotelowy