UNIQA Bliżej (uniqablizej.pl) to nowa platforma informacyjna od UNIQA dla współpracujących z firmą brokerów, agentów, banków i innych partnerów biznesowych. Na wybrane wydarzenia UNIQA będzie wydawać drukowany magazyn UNIQA Bliżej. Pierwszy numer będzie dystrybuowany na Kongresie Brokerów w Mikołajkach w dniach 5-7 czerwca.
Projekt UNIQA Bliżej powstał z myślą o budowaniu silnych relacji z partnerami biznesowymi poprzez dzielenie się aktualnymi informacjami i ekspercką wiedzą. Na portalu czytelnicy znajdą aktualne treści dotyczące rynku ubezpieczeniowego, produktów, ryzyk identyfikowanych w działalności ubezpieczeniowej, a także ciekawe analizy i raporty branżowe, tworzone przez UNIQA lub powstające we współpracy z ubezpieczycielem.
Będąc bliżej naszych partnerów, budujemy trwalsze relacje i wymieniamy się tym, co najcenniejsze – wiedzą i doświadczeniem. Z tego przekonania powstał portal UNIQA Bliżej, który nawiązuje do naszych dotychczasowych inicjatyw i czerpie ze sprawdzonych formuł, takich jak Akcelerator Wiedzy Brokera czy UNIQA Bliżej Agentów. Mam nadzieję, że treści, które tu zamieszczamy, spotkają się z zainteresowaniem naszych partnerów i zainspirują do podejmowania nowych inicjatyw
– mówi Marcin Nedwidek, prezes zarządu UNIQA w Polsce.
Treści na UNIQA Bliżej tworzą eksperci ubezpieczyciela oraz współpracownicy zewnętrzni, w tym specjaliści z firm doradczych EY i McKinsey. Stałą felietonistką została także Ida Krzemińska-Albrycht, dziennikarka od wielu lat związana z rynkiem ubezpieczeniowym.
Tworząc UNIQA Bliżej, postawiliśmy sobie za cel jakość i transparentność. Dlatego portal ma charakter otwarty, a na jego łamy zapraszamy uznanych ekspertów. Na premierę przygotowaliśmy różnorodne treści, zarówno na temat produktów, np. OC zawodowego dla księgowych, jak i analizy, w tym dotyczące wydatków inwestycyjnych samorządów w perspektywie środków z KPO. Uwadze polecamy także serię artykułów związanych z nowymi technologiami i sztuczną inteligencją, czyli tematem przewodnim tegorocznego Kongresu Brokerów
– podkreśla Maciej Krzysztoszek, redaktor prowadzący UNIQA Bliżej i rzecznik prasowy UNIQA w Polsce.
Na stronie uniqablizej.pl – poza aktualnymi informacjami i analizami, użytkownicy mogą sprawdzić także kalendarium nadchodzących wydarzeń organizowanych przez UNIQA oraz tych, w których biorą udział jej przedstawiciele. Na odbiorców czekają też galerie zdjęć i materiały wideo, podsumowujące ważne dla firmy wydarzenia i projekty.
Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2022 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł prawie 4,15 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 2,7 mld zł odszkodowań i świadczeniach. Obsługują 6,1 mln klientów indywidualnych i ubezpieczają ponad 80 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2022 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 13,4 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach – UNIQA Insurance Group AG.
Więcej informacji: www.uniqa.pl
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: UNIQA Polska