Projekt UNIQA Bliżej powstał z myślą o budowaniu silnych relacji z partnerami biznesowymi poprzez dzielenie się aktualnymi informacjami i ekspercką wiedzą. Na portalu czytelnicy znajdą aktualne treści dotyczące rynku ubezpieczeniowego, produktów, ryzyk identyfikowanych w działalności ubezpieczeniowej, a także ciekawe analizy i raporty branżowe, tworzone przez UNIQA lub powstające we współpracy z ubezpieczycielem.

– mówi Marcin Nedwidek, prezes zarządu UNIQA w Polsce.

Treści na UNIQA Bliżej tworzą eksperci ubezpieczyciela oraz współpracownicy zewnętrzni, w tym specjaliści z firm doradczych EY i McKinsey. Stałą felietonistką została także Ida Krzemińska-Albrycht, dziennikarka od wielu lat związana z rynkiem ubezpieczeniowym.

– podkreśla Maciej Krzysztoszek, redaktor prowadzący UNIQA Bliżej i rzecznik prasowy UNIQA w Polsce.

Na stronie uniqablizej.pl – poza aktualnymi informacjami i analizami, użytkownicy mogą sprawdzić także kalendarium nadchodzących wydarzeń organizowanych przez UNIQA oraz tych, w których biorą udział jej przedstawiciele. Na odbiorców czekają też galerie zdjęć i materiały wideo, podsumowujące ważne dla firmy wydarzenia i projekty.



Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2022 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł prawie 4,15 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 2,7 mld zł odszkodowań i świadczeniach. Obsługują 6,1 mln klientów indywidualnych i ubezpieczają ponad 80 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2022 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 13,4 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach – UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: UNIQA Polska