Czy jeden przycisk może być wart 157 milionów złotych? Rainbow udowodniło, że tak, a jury konkursu Effie Awards Poland doceniło pomysł i nagrodziło firmę srebrną statuetką.

To już ósma nagroda dla Rainbow w tym prestiżowym plebiscycie. Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe.
Tajemniczy, nagrodzony przycisk to nic innego, jak rezerwacja wstępna dokonywana prosto z karty hotelu czy wycieczki na r.pl. Przycisk ten pokochali turyści – mogą beztrosko „zablokować” cenę wyjazdu i miejsce na kilka dni i, dzięki temu, mieć czas na spokojne podjęcie ostatecznej decyzji. Dla biznesu przyniosło to aż 157 milionów złotych dodatkowej sprzedaży w kanale online.
Okazuje się, że proste rozwiązania są najlepsze. Ta nagroda to efekt ciężkiej pracy interdyscyplinarnego zespołu pracowników IT, Call Center, E-commerce i Marketingu
– podkreśla Michał Jaworski, dyrektor ds. e-commerce, marketingu i strategii omnichannel.
Gala Effie Awards Poland 2024 odbyła się 5 listopada, w Warszawie.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Rainbow