W trakcie Ground Handling Summit 2024 Polskie Porty Lotnicze S.A. zostały uhonorowane wyjątkową nagrodą przyznaną przez PLL LOT za doskonałe wyniki w obsłudze lotów krajowych.
Spółka PPL, która świadczy usługi handlingowe na Lotnisku Zielona Góra-Babimost otrzymała nagrodę od PLL LOT. Szczególne wyróżnienie w kategorii „Najlepszy agent krajowy – punktualność” z rąk Michała Fijoła, prezesa PLL LOT, odebrał Hubert Haegenbarth, dyrektor Portu Lotniczego Zielona Góra-Babimost.
Polskie Porty Lotnicze docenione zostały za: konsekwentne osiąganie wysokiej punktualności na lotach krajowych oraz zapewnienie niezwodnej i punktualnej obsługi rejsów, co potwierdzono certyfikatem On-Time Performance Best Domestic Agent. Wręczenie nagrody miało miejsce podczas konferencji Ground Handling Summit 2024, zorganizowanej w Gdańsku przez PLL LOT dla branży obsługi naziemnej.
Niezawodność i punktualność są fundamentem, który przekłada się na satysfakcję pasażerów i sukces operacyjny. Przyznane wyróżnienie to powód do dumy, ale też zobowiązanie do utrzymania najwyżej jakości naszych usług. Gratuluję całemu zespołowi Lotniska w Zielonej Górze, który zapewnia sprawną i punktualną obsługę pasażerów i linii lotniczych
– mówi Marcin Danił, członek zarządu PPL S.A.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Polskie Porty Lotnicze