Stowarzyszenie SITE Polska podsumowało rok 2021 podczas Walnego Zgromadzenia Członków, które odbyło się w dniu 20 czerwca. Spotkanie miało miejsce w eleganckich wnętrzach historycznego Hotelu Bristol, Luxury Collection Hotel Warsaw.
„Poprzedni rok mimo obiektywnych trudności był dobry. Nasz kalendarz wydarzeń i aktywności był bogaty. Zrealizowaliśmy wszystkie zamierzone cele.
Jesteśmy zadowoleni z wysokiego poziomu retencji członków, uzyskanej również dzięki specjalnym zniżkom na opłaty członkowskie.
Na szczególną uwagę zasługuje nasz program Young Leaders – pierwsza edycja zyskała uznanie SITE Global. Przyznano nam nagrodę Excellence in Young Leaders – jest to pierwsze miejsce wśród 32 chapterów SITE na świecie.
Stowarzyszenie realizuje od 2018 roku projekt „Our impact on people, society and the planet. W 2021 r. przeszliśmy przez program certyfikacji w obszarze sustainability. Na tym polu mamy również sukcesy – jako jeden z trzynastu oddziałów w całej grupie SITE, uzyskaliśmy certyfikat „Sustainable”.
Projekt Destination Poland jest stale rozwijany, poszerzamy naszą obecność w social mediach poprzez nowy profil na LinkedIn „Destination Poland by SITE Poland” oraz promocję oferty dla turystyki biznesowej i motywacyjnej w Polsce. Adresujemy ją do partnerów z zagranicy i do członków SITE Polska organizujących wyjazdy motywacyjne i integracyjne. Współpracujemy przy tym projekcie z POT CVB. Wspólnie rozwijamy naszą autorską markę „Wyjazdy studyjne, Destination Poland by SITE Poland”. W 2021 roku zrealizowaliśmy 2 takie wyjazdy do Krakowa oraz do Lublina i Regionu”. Zaangażowanie regionalnych Convention Bureau i Biur Promocji jest przy tym znakomite.
Struktura członków jest zróżnicowana, dlatego staramy się trafiać w potrzeby członków i przy tym aktywizować ich. ” – podsumowała Grażyna Grot-Duziak, Prezes SITE Polska.
Komisja Rewizyjna wydała pozytywną opinię o działalności Zarządu i Stowarzyszenia i zaakceptowała sprawozdanie finansowe za rok 2021.
Partnerami spotkania byli: Visit Ras Al. Khaimah, Polskie Linie Lotnicze LOT oraz Hotel Bristol.
Tekst i zdjęcia: Krzysztof Kołacz
PR & Communication officer Site Poland