W sierpniu z usług Kraków Airport skorzystało 913 230 pasażerów, czyli o 11% więcej w stosunku do sierpnia 2019 r. i o 17% więcej w stosunku do sierpnia 2022 r. Łącznie od początku roku krakowskie lotnisko obsłużyło 6 203 290 pasażerów.
Bardzo się cieszymy, że ruch na krakowskim lotnisku dynamicznie wzrasta i przekroczył zakładane przez nas prognozy. Jest szansa, że jeszcze w tym roku powitamy 9 milionowego pasażera. Wakacje w branży lotniczej jeszcze się nie kończą, przed nami wrzesień, miesiąc cieszący się uznaniem turystów lubiących wypoczywać z dala od zgiełku wakacyjnego sezonu, w słonecznych i nadal ciepłych o tej porze roku miastach.
– powiedział Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.
Władze lotniska poinformowały także, że program lojalnościowy Kraków Airport Loyalty świętuje swoje dziesięciolecie i ma 20 tys. aktywnych użytkowników. Z tej okazji od 1.09 do 07.09. 2023 r za każdy wylot z Kraków Airport będzie naliczane dodatkowo 50 punktów.
Kraków Airport Loyalty to program lojalnościowy dostępny dla wszystkich pasażerów portu lotniczego powyżej 18 roku życia. Członkostwo jest bezpłatne, a uczestnicy otrzymują dostęp do Katalogu Korzyści adekwatnie do poziomu, w którym uczestniczą. Katalog Korzyści obejmuje m.in. rabaty w sklepach, punktach gastronomicznych, salonach Business Lounge, instytucjach, specjalną ofertę parkingową oraz możliwość zbierania punktów za każdy wylot.
W ramach programu dostępne są dwa poziomy: Kraków Airport Loyalty oraz Kraków Airport Loyalty Prestige. Uczestnicy programu zaczynają udział od poziomu podstawowego. Zbierając punkty za każdy wylot z Krakowa mogą je następnie wymieniać na nagrody rzeczowe lub na wyższy poziom programu tj. Prestige.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: Kraków Airport