Przedstawicielstwo Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej poinformowało, że podjęło współpracę z agencją PR, która reprezentuje interesy Korei Południowej na polskim rynku. Głównym celem współpracy jest wprowadzenie nowych produktów turystycznych dla touroperatorów oraz promocja ofert.
Lee Kyeung Min – Dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej, powiedział:
Z przyjemnością ogłaszamy, że od kwietnia mamy PR agencje w Polsce, która będzie przedstawiać interesy Koreańskiej Organizacji Turystycznej. Naszym głównym celem jest wprowadzenie nowych produktów turystycznych Korei Południowej dla polskich touroperatorów, nawiązywanie współpracy z partnerami oraz aktywna promocja ofert poprzez media, w tym prasę i blogerów. Chcemy pokazać na ile bogaty kraj, oferujący: wycieczki po Korei Południowej, obejmujące skarby UNESCO, jak również miejsca symbolizujące postęp i azjatycką nowoczesność. Podróże do serca kultury muzycznej K-pop oraz miejsc, które stały się znane dzięki popularnym serialom telewizyjnym.
Korea Południowa oferuje wyjątkowe trasy sportowe dla miłośników aktywnego wypoczynku, wspaniałe doznania kulinarnego świata oraz bogaty wybór imprez, koncertów i festiwali. Odkrywajcie razem z nami piękna kraju wiosennych kwiatów i malowniczych czerwonych klonów.
Jesteśmy gotowi do współpracy i zachęcamy do kontaktu z nami, aby razem odkrywać uroki Korei Południowej i tworzyć niezapomniane podróże dla polskich turystów. Wszelkie propozycje mogą być kierowane do naszych PR przedstawicieli w Polsce.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Access Marketing