Od momentu inauguracji współpracy w listopadzie 2022 roku, KOLEO i PKP Intercity sprzedało wspólnie ponad 4 miliony biletów – informuje spółka PKP Intercity.
KOLEO to lider w sprzedaży biletów kolejowych w Polsce. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, wspólnie z partnerami – przewoźnikami buduje dla milionów pasażerów kolei najlepsze doświadczenia podróżowania.
Nasze wspólne wysiłki są ukierunkowane na dalszy rozwój oferty i udoskonalenia w zakresie sprzedaży biletów PKP Intercity w KOLEO. Od pierwszych dni naszej współpracy, odbiór możliwości zakupu biletów PKP Intercity w KOLEO przez naszych klientów był entuzjastyczny – jest jednak cały czas przestrzeń do tego by dzięki nowym usługom i projektom było to jeszcze lepsze
– mówi Kuba Czajkowski, prezes zarządu Astarium, właściciela platformy KOLEO.
Jednym z kluczowych projektów, nad którym obecnie pracują spółki jest wprowadzenie graficznej rezerwacji miejsc. Obecnie trwają nad tym intensywne prace. Równolegle trwają prace nad możliwością zakupu biletu na kuszetki i wagony sypialne.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: PKP Intercity