W październiku bieżącego roku Polski Holding Hotelowy, wprowadził na rynek nową polską sieć hoteli i obiektów. Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin to pierwsze obiekty z Grupy PHH, które zaczęły funkcjonować pod nowym brandem. W następnych latach holding planuje wprowadzić kolejne hotele pod markę Halo, między innymi w Wiśle, Międzyzdrojach, Krynicy, Kołobrzegu i Zakopanem. Kapituła, składająca się z przedstawicieli laureatów poprzednich edycji konkursu, ekspertów naukowych i partnerów wyróżniła Renatę Pawłowską-Maciak tytułem Dyrektor Marketingu Roku, doceniając tym samym projekt marki własnej Halo.

komentuje Renata Pawłowska-Maciak, dyrektor handlowa PHH.

Renata Pawłowska-Maciak dołączyła do Polskiego Holdingu Hotelowego w styczniu 2022 r. Zarządza pionem handlowym, odpowiadając za marketing, sprzedaż i zrównoważony rozwój. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora w Departamencie Komunikacji Internetowej Polskiej Organizacji Turystycznej, a przez kilkanaście lat była szefową Działu Kreacji w jednej z agencji reklamowych
w Grupie Publicis, gdzie pracowała dla światowych i polskich marek.

Organizatorem konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest wydawca serwisu Mediarun.com, który od kilkunastu lat informuje o najważniejszy trendach i zmianach w branży digitalowej i marketingowej w Polsce oraz docenia ekspertów marketingu z różnych branż i stanowisk.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Polski Holding Hotelowy