W wyniku podpisania umowy o współpracy pomiędzy Bolt a PPL, od początku czerwca br. Bolt zostanie rekomendowanym partnerem transportowym Lotniska Chopina w Warszawie. O wyborze firmy zdecydowały nie tylko profesjonalne podejście do obsługi klienta, ale też wdrożone zmiany i nowe rozwiązania bezpieczeństwa, które oferuje aplikacja Bolt. Jest to również o tyle istotne, że Lotnisko Chopina w 2023 roku obsłużyło  18,5 miliona pasażerów, a w tym roku liczba ta może po raz pierwszy w 90-letniej historii portu przekroczyć 20 milionów.

– mówi Anna Dermont, rzecznik prasowy Lotniska Chopina.

 – mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.

Pasażerowie zamawiający przejazd z Lotniska Chopina, będą mogli od teraz zamówić przejazdy w kategorii Comfort, bezpośrednio sprzed terminalu na poziomie przylotów. Ponadto na lotnisku do dyspozycji pasażerów będą także specjalnie przeszkoleni agenci, oznaczeni logo firmy Bolt, którzy pomogą podróżnym m.in w zainstalowaniu aplikacji czy znalezieniu miejsca odbioru. Informację o możliwościach podróży z aplikacją Bolt będzie można również uzyskać w jednym z dwóch punktów informacyjnych Bolt. Na terenie lotniska będą się znajdować także 2 oznaczone miejsca odbioru, gdzie kierowcy będą podjeżdżać po pasażerów.

Oficjalna dostępność Bolt na Lotnisku Chopina ma szczególne znaczenie dla klientów Bolt Business. Od teraz jakość podróży służbowych z lotniska będzie jeszcze lepsza
i bardziej komfortowa.

– komentuje Radosław Mincewicz, Bolt Business Country Sales Manager w Polsce.

Opracował, zdjęcie: Mirosław Mikulski
Źródło: Polskie Porty Lotnicze