Wizz Air tej zimy zaoferuje pasażerom ponad 28 milionów przystępnych cenowo miejsc – to największa oferta na sezon zimowy od początku działalności tej linii. Oferta obejmuje Europę, Afrykę Północną, Bliski Wschód i Azję Centralną.

Latem 2024 roku linia stała się preferowanym wyborem dla prawie 40 milionów pasażerów, realizując niemal 200 tys. lotów ze wskaźnikiem realizacji na poziomie 99,3%, jednym z najlepszych w branży.

Ponadto latem Wizz Air kontynuował rozszerzanie swojej oferty produktów. Wizz Air oferuje obecnie ulepszone portfolio opcji członkostwa, w tym All You Can Fly, WIZZ MultiPass na większej liczbie rynków i Wizz Discount Club Premium. Dla wygody pasażerów linia wprowadziła opcje płatności Apple Pay i Google Pay w aplikacji mobilnej i akceptuje karty Revolut do zakupów na pokładzie.

Wizz Air nadal utrzymuje najniższą intensywność emisji dwutlenku węgla w branży, ze średnią wynoszącą 52,6 gramów CO₂ na pasażera na kilometr w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wspólnie z Airbusem testuje też działanie SAF przed wejściem w życie rozporządzenia RefuelEU, które ma nastąpić w styczniu 2025 r.

– powiedziała Sasha Vislaus, menadżerka ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air.

Opracował:Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Wizz Air