Linia Wizz Air rozpoczyna sezon zima 2024/2025 z rozszerzonym rozkładem lotów, uruchamiając i ponownie wprowadzając ponad 40 tras w swojej siatce połączeń. Tej zimy Wizz Air wyląduje na nowo otwartym lotnisku w Salerno we Włoszech, powróci do operacji bazowych w Kiszyniowie w Mołdawii i uruchomi wyjątkowe kierunki, takie jak Sphinx (Kair) i Sharm El Sheikh w Egipcie, Marrakesz w Maroku, Stuttgart w Niemczech z jeszcze większej liczby miast. Łącznie linia będzie obsługiwać w sezonie zimowym ponad 600 tras.
Wizz Air tej zimy zaoferuje pasażerom ponad 28 milionów przystępnych cenowo miejsc – to największa oferta na sezon zimowy od początku działalności tej linii. Oferta obejmuje Europę, Afrykę Północną, Bliski Wschód i Azję Centralną.
Latem 2024 roku linia stała się preferowanym wyborem dla prawie 40 milionów pasażerów, realizując niemal 200 tys. lotów ze wskaźnikiem realizacji na poziomie 99,3%, jednym z najlepszych w branży.
Ponadto latem Wizz Air kontynuował rozszerzanie swojej oferty produktów. Wizz Air oferuje obecnie ulepszone portfolio opcji członkostwa, w tym All You Can Fly, WIZZ MultiPass na większej liczbie rynków i Wizz Discount Club Premium. Dla wygody pasażerów linia wprowadziła opcje płatności Apple Pay i Google Pay w aplikacji mobilnej i akceptuje karty Revolut do zakupów na pokładzie.
Wizz Air nadal utrzymuje najniższą intensywność emisji dwutlenku węgla w branży, ze średnią wynoszącą 52,6 gramów CO₂ na pasażera na kilometr w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wspólnie z Airbusem testuje też działanie SAF przed wejściem w życie rozporządzenia RefuelEU, które ma nastąpić w styczniu 2025 r.
Z radością wkraczamy w nasz największy dotychczas sezon zimowy, oferując dziesiątki nowych tras, które nasi pasażerowie mogą odkrywać. Dzięki 160 trasom z Polski pozostajemy zaangażowani w dalszy rozwój na polskim rynku, zapewniając polskim podróżnym jeszcze więcej możliwości na niskokosztowe podróże. Dysponując stale rosnącą, nowoczesną flotą, kontynuujemy inwestycje w doskonalenie naszej wydajności operacyjnej i doświadczeń klientów, jednocześnie utrzymując najwyższe standardy zrównoważonego rozwoju w branży
– powiedziała Sasha Vislaus, menadżerka ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air.
Opracował:Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Wizz Air