W dniach 24-27.08 w ramach kampanii “Walk a LOT” grupa touroperatorów z Danii, Szwecji i Norwegii odkrywała turystyczną oraz biznesową ofertę Sopotu i Gdańska.

W Sopocie uczestnicy zapoznali się z ofertą noclegową oraz konferencyjną w takich obiektach jak: Radisson Blu Hotel, Sopot, Sheraton Sopot Hotel, Sofitel Grand Sopot oraz Sopotorium Medical Resort. Dzięki współpracy z Elizą Wasiewicz z Retro Tour Gdańsk by Eliza Wasiewicz odkryli też największe atrakcje tego urokliwego kurortu.

Smaki Pomorza pozostaną niezapomniane dzięki degustacjom w restauracjach takich jak Restauracja Polskie Smaki, Fisherman – finest food & wine by Rafał Koziorzemski i White Marlin. Ponadto, uczestnicy podziwiali Trójmiasto z wodnej perspektywy podczas rejsu katamaranem z Premium Yachting.

Ale nie tylko Sopot kryje skandynawskie tajemnice! W Gdańsku uczestnicy odkryli perełki takie jak Olivia Star oraz Europejskie Centrum Solidarności.

Organizatrorzy wizyty mają nadzieję, że ta inicjatywa wpłynie na to, iż Sopot i Gdańsk będą częściej wybierane jako miejsce organizacji wydarzeń biznesowych przez firmy ze Skandynawii.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Polska Organizacja Turystyczna