W 2023 roku Polska organizacja Turystyczna odnotowała nadzwyczajne zainteresowanie otrzymując rekordową liczbę 26 zgłoszeń do udziału targach w IBTM World w Barcelonie. Początkowo ograniczeni brakiem przestrzeni, POT mógł zaledwie pomieścić połowę z nich. Niemniej jednak, dzięki wprowadzeniu pewnych rozwiązań, udało nam z sukcesem zwiększyć liczbę wystawców do szesnastu.
Szesnastu partnerów Polskiej Organizacji Turystycznej – Poland Convention Bureau zaprezentuje swoje oferty na targach IBTM World w Barcelonie. Ta różnorodna grupa obejmuje przedstawicieli convention bureaux, biur marketingu miast i regionów, a także Profesjonalnych Organizatorów Kongresów, firm organizujących Podróże Motywacyjne, DMC, linię lotniczą oraz obiekty kongresowe i targowe.
Lista oficjalnych uczestnikow na Polskim Stoisku Narodowym
- ICE Kraków Congress Centre
- G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego
- Poznan Congress Center – Grupa MTP
- Travel Projekt DMC Poland
- JAN-POL DMC Poland
- DMC Poland,
- Mazurkas Travel DMC Poland
- Warsaw Convention Bureau
- Mazovia Convention Bureau
- Convention Bureau – Wrocław
- Kraków Convention Bureau
- Gdansk Convention Bureau
- Poznań Convention Bureau
- Silesia Convention Bureau
- Świętokrzyskie Convention Bureau
- Polskie Linie Lotnicze LOT
Ponadto, Lubelskie Centrum Konferencyjne oraz Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna – Lubelskie Convention Bureau Kongresowego, dołączą do polskiej reprezentacji i będą nam towarzyszyć w specjalnej misji w środę.
Więcej szczegółów dotyczących polskich partnerów na platformie IBTM >> TUTAJ.
W tym roku działania marketingowe na polskim stoisku narodowym w Barcelonie odbywają się pod hasłem kampanii POLAND. More than you expected. Szczegóły na dedykowanej stronie https://meetings.poland.travel/
Dodatkowo Polska Organizacja przygotowuje wiele niespodzianek w ramach prowadzonych działań z zakresu marketingu sensorycznego. Ponownie zaplanowane są Muzyczne Poranki z Basią Giewont i jej zespołem oraz wykonanie piosenki “Let’s Talk Business” autorstwa Briana Allana w nowej aranżacji oraz jej publikacja na specjanie przygotowanej playliście Spotify utworów artyski.
Drugiego dnia targów IBTM, podczas Regional Delicacies Happy Hour na polskim stoisku, będą serwowane lokalne specjały kulinarne z regionów Lubelskiego, Podkarpackiego, Świętokrzyskiego, Mazowsza i Śląska.
Organizatorzy targów IBTM piszą, że
wydarzenia biznesowe są więcej niż tylko narzędziem sprzedaży i marketingu. Jako #eventprofs, robimy więcej niż tylko tworzymy doświadczenia… Jesteśmy Twórcami Kultury (Culture Creators). Przynosimy lepsze wyniki biznesowe, przemieniamy audytorium w społeczności, rozpalamy poczucie przynależności, pomagamy liderom pokonywać wyzwania. W tym roku, jesteśmy na misji, aby pokazać biznesowi, co naprawdę potrafią wydarzenia MICE.
IBTM World to renomowane coroczne targi odbywające się w Barcelonie, które gromadzą profesjonalistów z branży spotkań, wydarzeń oraz turystyki biznesowej. Jest to główna platforma dla liderów branży do wymiany poglądów, odkrywania nowych trendów i rozwijania współpracy w międzynarodowej społeczności wydarzeń biznesowych.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: Polska Organizacja Turystyczna