Biuro podróży EXIM Tours obchodzi w tym roku 30-lecie działalności i rozbudowuje swój plan promocji. Wszystko pod okiem nowego szefa marketingu.
Od maja Marketing EXIM Tours poprowadzi Marcin Tobiasz. Zmiana w obszarze komunikacji będzie znacząca.
Planujemy znacząco zwiększyć naszą obecność w mediach. Inwestycja w wizerunek, promocję produktu i nowe narzędzia dostępne dla naszych klientów wzmocnią pozytywne trendy, które obserwujemy w naszych kanałach sprzedaży
– powiedział Prezes Zarządu EXIM, Marcin Małysz.
Biuro podróży szuka nowych partnerów, z którymi osiągnie nowe cele.
Cieszę się, że mogę wzmocnić swoim doświadczeniem EXIM Tours. Mamy ambitne plany i pomysł jak je osiągnąć. Rozmawiamy z silnymi graczami rynku reklamy, z którymi będziemy wdrażać nasze zmiany
– mówi Marcin Tobiasz, nowy Marketing Manager firmy.
Marcin Tobiasz swoje 17-letnie doświadczenie marketingowe zdobywał w Działach Promocji mediów, agencji reklamowej, jak i po stronie klienta. Świat podróży zgłębił odpowiadając za globalną komunikację LOT-u, gdzie przewodził zespołowi marketingu. Największą przyjemność zawodową sprawiła mu kampania włączenia Dreamlinerów do floty polskiego przewoźnika. Pod jego opieką, kampanie LOT-u były doceniane takimi nagrodami, jak Effie, czy za innowacyjną komunikację. Tobiasz jest absolwentem Zarządzania i Marketingu na Politechnice Warszawskiej.
EXIM Tours, piąte największe biuro podróży w Polsce, obchodzi w tym roku 30-lecie działalności. Od 2012 jest częścią Der Touristik Group, które już przeszło dwie dekady tworzy jedną z najnowocześniejszych firm turystycznych w Europie. To drugi organizator wakacji w Niemczech pod względem wielkości. Grupa obecna jest w 14 europejskich krajach.
Źródło: Exim Tours