Z myślą o pasażerach, Lotnisko Chopina w Warszawie wspólnie z siecią sklepów Baltona wprowadziło nową, wyjątkową usługę dla klientów Strefy VIP Line – zdalne zakupy z dostawą prosto do rąk.

Fot. Baltona

Luksusowe wnętrza salonów Strefy VIP Line stanowią idealne miejsce do relaksu, pracy czy spotkań biznesowych w oczekiwaniu na lot. Od teraz pasażerowie w tym wyjątkowym miejscu będą mogli skorzystać także z przygotowanego specjalnie dla nich przez Baltonę rozwiązania, które umożliwi dokonywanie zakupów w sklepie Baltona Duty Free, bez konieczności opuszczania Strefy VIP Line.

Dzięki wygodnym tabletom z aplikacją Baltony, umieszczonym w Strefie VIP Line, goście mogą wybrać i zakupić ulubione produkty z wirtualnego katalogu sklepu ze specjalną 20% zniżką.

Zakupy w sklepie Baltona Duty Free gwarantują nie tylko atrakcyjną cenę, lecz także niespotykane w innych sklepach formaty czy rodzaje produktów z segmentu Travel Retail. Nasza nowa propozycja dla klientów ceniących sobie czas i wygodę zagwarantuje pasażerom VIP łatwość i komfort w zakupach podczas podróży. Wybrane produkty zostaną dostarczone do ich rąk w maksymalnie 30 minut 

– mówi Anna Dermont, rzecznik Lotniska Chopina.

W katalogu Baltona Duty Free znajdują się bestsellery marek premium, w tym najpiękniejsze zapachy, wyjątkowe zabawki oraz najlepsze słodycze. 

Strefa VIP Line gwarantuje indywidualną asystę stewardessy lub stewarda portu. Goście Strefy VIP Line mają zapewnioną dyskretną odprawę biletową, bagażową, celną oraz kontrolę bezpieczeństwa.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło: Polskie Porty Lotnicze
Zdjęcie: Baltona