W roku 2022 Złoty Certyfikat POT otrzymała Kopalnia Guido i Sztolnia Królowa Luiza w Zabrzu. W ramach nagrody głównej, POT realizuje obecnie kampanię promującą laureata o wartości co namniej 200 tys. zł. Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, działania opierają się w głównej mierze na akcji outdoorowej.

Nagrodą główną w Konkursie dla produktu turystycznego, który został wyróżniony Złotym Certyfikatem POT będzie zrealizowanie przez POT krajowej kampanii promocyjnej w roku 2023, o wartości co najmniej 200 tys. zł. Zgodnie z regulaminem konkursu zasady, termin i sposób realizacji kampanii promocyjnej określa POT w konsultacji zarządcą nagrodzonego produktu.

Po konsultacji z laureatami ustalono, iż działania promocyjne będą opierać się o kampanię outdoorową realizowaną w okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień) na wielkoformatowych nośnikach zlokalizowanych w centrum Wrocławia. Ekspozycja nośników w najbardziej prestiżowych miejscach stolicy Dolnego Śląska zapewni doskonałe zasięgi wśród odbiorców kampanii.

Laureaci Złotego Certyfikatu POT to turystyczna elita, do której dołączyć mogą tylko najlepsi. Jakość usług oraz sposób zarządzania danym produktem wyznaczają standardy dla innych włodarzy czy właścicieli. Opierająca się na współpracy kampania dla zdobywcy najbardziej prestiżowej nagrody w polskiej branży turystycznej realizowana w sercu województwa dolnośląskiego przyciągnie turystów nie tylko z tego regionu, ale również zaintryguje chętnie odwiedzających Wrocław turystów  

– przyznał prezes POT Rafał Szmytke. 

Ponadto, w ramach kampanii promocyjnej laureat Złotego Certyfikatu może liczyć na szereg pozostałych działań promocyjnych, w tym promocję w magazynie podróżniczym National Geographic oraz mediach społecznościowych.  

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Polska Organizacja Turystyczna