Poland. More than you expected” Polskiej Organizacji Turystycznej – Poland Convention Bureau – została nominowana do nagrody MP IMPACT Award 2023 w kategorii kampania. Konkurs organizowany jest przez MeetingPlanner.pl
Głównym celem kampanii jest kreowanie wizerunku Polski jako atrakcyjnego miejsca dla branży spotkań, podkreślając szerokie możliwości kraju, które mogą pomóc w pomyślnym zorganizowaniu kongresów, konferencji, wydarzeń korporacyjnych oraz podróży motywacyjnych. Kampania „Poland. More than you expected” jest prowadzona we współpracy z największymi i najbardziej renomowanymi europejskimi i amerykańskimi mediami w branży spotkań:
- SKIFT Meetings
- Boardroom Magazine
- Headquarters Magazine
- AMI – Association Meetings International
- M&IT – Meetings & Incentive Travel
- CMW – Conference and MMeetings World
- Kongres Magazine
Dodatkowo współpraca obejmowała publikację postów na profilu LinkedIn Sina Bunte – key opinion leader w branży spotkań i wydarzeń. W tym publikacja wideo nagranego na polskim stoisku podczas IBTM World w Barcelonie.
Grupy docelowe kampanii „Poland. More than you expected” obejmują organizatorów wydarzeń zarówno z sektorów korporacyjnych, jak i instytucjonalnych, stowarzyszeń z krajów niemieckojęzycznych, anglojęzycznych, skandynawskich, Beneluksu, a także regionu “Nowej Europy”.
Kampania skupia się na organizacjach oraz korporacjach zaangażowanych w organizację międzynarodowych kongresów, konferencji, szkoleń, wydarzeń korporacyjnych i podróży motywacyjnych. Poprzez przewodniki po miejscach docelowych opracowane we współpracy z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi mediami w branży spotkań, kampania prezentuje Polskę jako kraj komunikacyjnie dostępny z nowoczesną infrastrukturą, profecjonalistami oraz świadomą destynację adaptującą światowe trendy w branży spotkań.
Poland is a country rich in history, culture, and natural beauty. But that’s not all! (…) Poland is a place where modernity meets cultural heritage, offering countless opportunities to host events in historic venues, castles, palaces, and museums. Our cities boast state-of-the-art conference centres equipped with the latest infrastructure, making them perfect for hosting large gatherings. Poland is blessed with picturesque landscapes, mountains, lakes, and forests, making it an excellent location for outdoor events
– tak rozpoczyna się wpis blogowy na stronie landingowej kampanii https://meetings.poland.travel/.
Całokształt kampanii, prowadzonej w mediach branżowych, mediach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami z branży MICE, a także jej wielozmysłowy charakter, prezentowany na stoisku Polski na targach IMEX America w Las Vegas oraz IBTM World w Barcelonie (poprzez sztukę, Poranki Muzyczne oraz koncerty z Basią Giewont i degustacje lokalnej kuchni), zostały docenione przez jury MP IMPACT Awards.
Kampania została nominowana w kategorii Kampania obok dwóch innych kampanii. Zwycięzca zostanie ogłoszony podczas wydarzenia MP 2023 IMPACT, które odbędzie się 12 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Nagrody IMPACT AWARDS, przyznawane przez MeetingPlanner.pl, wyróżniają inicjatywy, kampanie oraz wydarzenia, które mają znaczący wpływ na branżę spotkań i wydarzeń w Polsce i poza jego granicami. Nagrody zostaną przyznane w czterech różnych kategoriach: kampania, wydarzenie, inicjatywa oraz MICE for Good. Dla Polski, której imponujący rozwój w branży spotkań został wstrzymanyprzez pandemię, a następnie przez wojnę w sąsiedniej Ukrainie, to szczególnie ważne wyróżnienie. Dzięki podjętym działaniom promocyjnym liczymy na dalszy wzrost międzynarodowych wydarzeń organizowanych w Polsce.
Kampania została zrealizowana przez Polską Organizację Turystyczną – Poland Convention Bureau we współpracy z agencją PR oLIVE media.
Więcej informacji na temat MP IMPACT AWARDS 2023 oraz na stronie meetingplanner.pl Znamy finalistów MP Impact Awards.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafiki: Polska Organizacja Turystyczna