Głównym celem kampanii jest kreowanie wizerunku Polski jako atrakcyjnego miejsca dla branży spotkań, podkreślając szerokie możliwości kraju, które mogą pomóc w pomyślnym zorganizowaniu kongresów, konferencji, wydarzeń korporacyjnych oraz podróży motywacyjnych. Kampania  „Poland. More than you expected” jest prowadzona we współpracy z największymi i najbardziej renomowanymi europejskimi i amerykańskimi mediami w branży spotkań:

  1. SKIFT Meetings
  2. Boardroom Magazine
  3. Headquarters Magazine
  4. AMI – Association Meetings International
  5. M&IT – Meetings & Incentive Travel
  6. CMW – Conference and MMeetings World
  7. Kongres Magazine

Dodatkowo współpraca obejmowała publikację postów na profilu LinkedIn Sina Bunte – key opinion leader w branży spotkań i wydarzeń. W tym publikacja wideo nagranego na polskim stoisku podczas IBTM World w Barcelonie.

Grupy docelowe kampanii „Poland. More than you expected” obejmują organizatorów wydarzeń zarówno z sektorów korporacyjnych, jak i instytucjonalnych, stowarzyszeń z krajów niemieckojęzycznych, anglojęzycznych, skandynawskich, Beneluksu, a także regionu “Nowej Europy”.

Kampania skupia się na organizacjach oraz korporacjach zaangażowanych w organizację międzynarodowych kongresów, konferencji, szkoleń, wydarzeń korporacyjnych i podróży motywacyjnych. Poprzez przewodniki po miejscach docelowych opracowane we współpracy z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi mediami w branży spotkań, kampania prezentuje Polskę jako kraj komunikacyjnie dostępny z nowoczesną infrastrukturą, profecjonalistami oraz świadomą destynację adaptującą światowe trendy w branży spotkań.

–  tak rozpoczyna się wpis blogowy na stronie landingowej kampanii https://meetings.poland.travel/.

Całokształt kampanii, prowadzonej w mediach branżowych, mediach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami z branży MICE, a także jej wielozmysłowy charakter, prezentowany na stoisku Polski na targach IMEX America w Las Vegas oraz IBTM World w Barcelonie (poprzez sztukę, Poranki Muzyczne oraz koncerty z Basią Giewont i degustacje lokalnej kuchni), zostały docenione przez jury MP IMPACT Awards.

Kampania została nominowana w kategorii Kampania obok dwóch innych kampanii. Zwycięzca zostanie ogłoszony podczas wydarzenia MP 2023 IMPACT, które odbędzie się 12 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

Nagrody IMPACT AWARDS, przyznawane przez MeetingPlanner.pl, wyróżniają inicjatywy, kampanie oraz wydarzenia, które mają znaczący wpływ na branżę spotkań i wydarzeń w Polsce i poza jego granicami. Nagrody zostaną przyznane w czterech różnych kategoriach: kampania, wydarzenie, inicjatywa oraz MICE for Good. Dla Polski, której imponujący rozwój w branży spotkań został wstrzymanyprzez pandemię, a następnie przez wojnę w sąsiedniej Ukrainie, to szczególnie ważne wyróżnienie. Dzięki podjętym działaniom promocyjnym liczymy na dalszy wzrost międzynarodowych wydarzeń organizowanych w Polsce.

Kampania została zrealizowana przez Polską Organizację Turystyczną – Poland Convention Bureau we współpracy z agencją PR oLIVE media.

Więcej informacji na temat MP IMPACT AWARDS 2023 oraz na stronie meetingplanner.pl Znamy finalistów MP Impact Awards.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafiki: Polska Organizacja Turystyczna