Niezdecydowane rysie, żabka szukająca basenu czy lis sprytnie wypatrujący co lepsze oferty – ruszyła kampania „Idzie lato z Nocowanie.pl”. Przy wsparciu animowanych bohaterów – sympatycznych zwierzątek wygenerowanych przez AI, akcja ma zmieniać podejście Polaków do planowania letniego wypoczynku.
Celem kampanii „Idzie lato z Nocowanie.pl”, która potrwa do końca czerwca, jest zachęcenie turystów do wcześniejszej rezerwacji noclegów na wakacje i pokazanie, w jaki sposób można skorzystać z szerszej oferty dostępnych możliwości. Głównie w Polsce, ale również w Chorwacji, tak popularnej wśród polskich urlopowiczów.
Od kilku sezonów obserwujemy, że Polacy zostawiają decyzję o wakacyjnym wyjeździe na ostatnią chwilę, szczególnie, gdy rozważają wypoczynek w kraju. W ten sposób często sami pozbawiają się możliwości korzystania z najatrakcyjniejszych ofert. Naszą kampanią chcemy zmienić podejście do planowania letniego wypoczynku. Pomagają nam w tym sympatyczni bohaterowie, czyli zwierzaki zaprojektowane przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. To one przekonywać będą podróżników do wcześniejszej rezerwacji i podpowiedzą, jak wyszukiwać propozycje najlepiej dostosowane do indywidualnych potrzeb
– podkreśla Marta Lemberska, Brand Manager Nocowanie.pl.
Wykorzystująca storytelling kampania „Idzie lato z Nocowanie.pl” nie tylko promuje nowe podejście do rezerwacji, ale też pomaga wyszukać atrakcyjne oferty noclegowe w malowniczych zakątkach Polski, odczarowując utrwalane przez ostatnie lata negatywne stereotypy, dotyczące wypoczynku w kraju.
Opowieść o perypetiach sympatycznych zwierzaków – niedźwiedzi, jeży, borsuków czy ośmiornicy nie tylko uatrakcyjnia sam proces rezerwacji, ale także ułatwia wyobrażenie sobie i zaplanowanie idealnego urlopu. Animowani bohaterowie nie tylko rezerwują noclegi, ale również biorą udział w całym procesie planowania wyjazdu – od wyboru kierunku po potwierdzenie pobytu.
W ten sposób nie tylko sam wyjazd, ale także jego planowanie może stać się rodzinną przygodą. Nocowanie.pl jest największym polskim serwisem rezerwacyjnym i jednocześnie jedną z najczęściej odwiedzanych witryn turystycznych, nic więc dziwnego, że w kreowanie letniej kampanii zaprzęgliśmy najnowocześniejsze narzędzia, takie jak sztuczna inteligencja
– wyjaśnia Marta Lemberska.
Dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania w serwisie Nocowanie.pl i przy wsparciu bohaterów kampanii, użytkownicy mogą filtrować oferty noclegów pod kątem swoich potrzeb, bez względu na to czy wakacje planuje duża rodzina, para ceniąca wygodę czy singiel, poszukujący aktywnych form wypoczynku.
Obecny w kreacjach symbol literki „N” to nie tylko nawiązanie do identyfikacji wizualnej naszego serwisu, ale też gwarancja jakości i autentyczności. Wybierający miejsce na wakacje przez Nocowanie.pl, mają pewność, że korzystają z oferty sprawdzonej i polecanej przez innych podróżników
– dopowiada Marta Lamberska i dodaje, że Nocowanie.pl umożliwia wyszukiwanie spośród 22,5 tysiąca obiektów w Polsce, w tym blisko 10 tysięcy do rezerwacji online. Akcja wspierać będzie też użytkowników planujących wyjazd do Chorwacji, w której serwis oferuje ponad 26 tysięcy obiektów z możliwością rezerwacji online.
Kampania ukierunkowana na budowanie świadomości marki w tym najważniejszym dla branży okresie, jakim jest czas przed wysokim sezonem, została stworzona wewnętrznie, przez dział marketingu Nocowanie.pl, bez wsparcia agencji zewnętrznych. Realizowana będzie w Internecie – w kanałach własnych Nocowanie.pl oraz w największych portalach horyzontalnych i informacyjnych, takich jak wp.pl, onet.pl, interia.pl, dziennik.pl, gazeta.pl, radiozet.pl, rmf24.pl, se.pl czy tvn.pl.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: HETMAN PR&MEDIA RELATIONS JOANNA KARPIŃSKA