W tegorocznych targach IBTM World 2024 w Barcelonie Polska zaznaczyła swoją obecność jako atrakcyjna i dynamicznie rozwijająca się destynacja MICE. Na Polskim Stoisku Narodowym zaprezentowało się szerokie grono partnerów, w tym przedstawiciele convention bureaux, profesjonalni organizatorzy kongresów, firmy DMC, narodowy przewoźnik, a także obiekty kongresowe i targowe.

Wśród oficjalnych uczestników znaleźli się: Poznań Congress Center – Grupa MTP, Poznań Convention Bureau, Polskie Linie Lotnicze LOT, Mazurkas DMC Poland, ICE Kraków Congress Centre, JAN-POL DMC Poland, DMC Poland, Travel Projekt DMC Poland, Bespoke DMC Poland, Silesia Convention Bureau, Warsaw Convention Bureau, Mazovia Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków, Gdańsk Convention Bureau, Convention Bureau – Wrocław.

Kopalnia Soli Wieliczka również wzięła udział w targach, oferując odwiedzającym wyjątkowe atrakcje oparte na marketingu sensorycznym. Goście mieli okazję spróbować polskiej kawy z solą z Wieliczki, chilli i czekoladą przygotowywanej przez profesjonalnych baristów, co stało się jednym z naszych targowych wyróżników.

Targi były doskonałą okazją do promocji Polski jako kraju, który jest nie tylko „destynacją do odkrycia”, ale również miejscem gotowym na organizację wydarzeń o najwyższych standardach. Dzięki różnorodności ofert i przemyślanej strategii marketingowej, polskie stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło: Polska Organizacja Turystyczna
Zdjęcie: Natalia Wisniewska Photography.