W ramach sojuszu strategicznego gigant hotelowy IHG ma sprzedawać obiekty należące do grupy Iberostar jako swoją markę. Są to hotele kurortowe i działające w formule all inclusive.


Dzięki współpracy dwóch dużych sieci hotelowych 70 obiektów Iberostara pojawi się w globalnych systemach sprzedaży grupy IHG. Firma pozostanie niezależną spółką, a obiekty kurortowe i all inclusive będą promowane pod marką „Iberostar Beachfront Resorts”. Będzie to już osiemnasta marka należąca do IHG. W ramach grupy znajdują się Holiday Inn, Crowne Plaza, Six Senses, Indigo i Regent.

Pierwsze obiekty w Meksyku, Dominikanie, Jamajce, Brazylii i na Wyspach Kanaryjskich mają dołączyć do programu IHG w grudniu. Kolejne będą w Hiszpanii i innych wakacyjnych destynacjach w południowej Europie. Grupa IHG podobne działania współpracy otwiera w Afryce Północnej i jest to plan na najbliższe dwa lata. Z umowy wyłączone zostały hotele miejskie Iberostar i kurorty na Kubie. Kontrakt został zawarty na początkowy okres 30 lat z opcją przedłużenia o kolejne 20 lat.

IHG prowadzi obecnie 260 ośrodków wypoczynkowych.

Źródło: wiadomosciturystyczne.pl
Zdjęcie: Pixabay